El futur de l'atenció al client

El CRM mòbil és el futur de l'atenció al client. Els treballadors de vendes, que es desplacen sovint, són els que necessiten accés en qualsevol moment i des de qualsevol lloc a través dels seus dispositius mòbils a totes les dades de clients rellevants en el seu CRM. Per això, el CRM mòbil contribueix a l'augment de productivitat dels empleats i al mateix temps permet estalvis de costos gràcies a l'eficiència dels processos comercials. També permet processar més rapido les sol·licituds dels clients, la qual cosa aporta una major satisfacció d'aquests. Per a moltes empresa el CRM mòbil ja no és un concepte o una tendència, és un requisit per a treballar interconnectats i amb èxit.

El nostre CRM Mòbil està per sobre de la mitjana

El mòdul de mobilitat aporta als usuaris diferents possibilitats per a accedir a les seves dades de clients o projectes sigui com sigui el lloc on es trobin. Les aplicacions mòbils de CAS genesisWorld per al CRM Mòbil són compatibles amb tots els dispositius amb presència en el mercat. D'aquesta manera és possible veure informes definits individualment o informes durant desplaçaments de treball en forma de taula (HTML) o com un PDF de disseny lliure.

També és possible registrar en qualsevol moment i de manera mòbil els informes de visites, fulles de leads o entrevistes, fins i tot estant en l'empresa del client o bé en fires. A traves d'un accés en temps real a les dades de les oportunitats de venda, tots els empleats poden obtenir informació, independentment d'on es trobi, sobre l'estat del potencial de vendes i les posicions de producte. També es poden utilitzar qüestionaris amb el CRM Mòbil, perquè el registre estructurat d'informació també sigui possible fer-ho fora del lloc de treball. de l'oficina.

El CRM mòbil de CAS genesisWorld està en continu desenvolupament

Mitjançant avanços innovadors, CAS genesisWorld contínua desenvolupant el futur del CRM Mòbil: CAS genesisWorld és la primera solució de CRM que integra l'ús gratuït de mapes Open Street Map. Aquesta funció permet la visualització de dades de CRM en mapes digitals i la cerca de proximitat, de manera que, per exemple, se simplifica la planificació de ruta per a cites amb els clients.

Benvingut al món mòbil d'avui dia

Un assistència perfecta al client significa ser capaç de poder proporcionar informació en qualsevol moment o lloc. Les solucions mòbils de CRM de CAS Programari l'ajuden a això.

Entre les solucions mòbils de CRM trobem el client web CAS genesisWorld Web i les apps CAS genesisWorld Mòbil. Tots dos clients estan basats en la tecnologia CAS SmartDesign®. Amb ella rebrà un client per a telèfons intel·ligents, tauletes i navegador amb un concepte de funcionament d'última generació. La interfície d'usuari adaptativa i escalable s'adapta de manera fluida a les diferents grandàries de pantalla i a les característiques pròpies de tots els dispositius amb presència en el mercat. Això permet una operació eficient ja sigui de manera tàctil o mitjançant ratolí o teclat. Les apps CAS genesisWorld Mòbil són compatibles amb totes les plataformes i dispositius importants, independentment de si es tracta de iOS, Android o Microsoft Windows.

Resum de solucions mòbils de CRM

  • CAS genesisWorld Web: El client de navegador li ofereix un aspecte i tacte uniforme tant quan es desplaça per treball com quan es troba en el seu lloc de treball estacionari.
    • Aplicacions de CAS genesisWorld Mòbil:
    • App CAS genesisWorld per a iOS
    • App CAS genesisWorld per a Android
    • App CAS genesisWorld per a Windows
  • La sincronització mòbil li permet tenir accés també fora de línia a les seves adreces, cites i tasques.
  • La rèplica permet la unificació de dades entre els seus ordinadors portàtils i la central de l'empresa.

Més èxit gràcies a una atenció al client mòbil

Diferents possibilitats d'accedir de manera mòbil a les dades dels clients és el que li ofereixen les solucions de CAS genesisWorld, la solució estàndard per a CRM.

En l'actualitat existeixen tres variants de solució mòbil i professional de gestió de clients:

  • Apps adaptades especialment per a telèfons intel·ligents i tauletes PC
  • A través d'una connexió a internet amb qualsevol navegador estàndard
    Transfereixi dades fora de línia una vegada conclòs l'ús extern
  • Amb CAS genesisWorld disposa d'una solució de CRM centralitzada, que reuneix diferents requeriments i pot ser implementada ràpidament amb èxit.

Variant 1: Amb el telèfon intel·ligent o la tauleta durant desplaçaments de treball
Utilitza vostè iPhone, iPad, BlackBerry o una Tauleta PC? En aquest cas, la variant adequada per a vostè és la un amb aplicacions especialment adaptades. Amb les aplicacions mòbils CAS genesisWorld accedeixi des del telèfon intel·ligent a adreces i cites; naturalment en temps real. En els dispositius BlackBerry també és possible canviar dades fàcilment en temps real. "Sense les BlackBerry no funciona res aquí", afirma sense embuts Michael Bertrand de l'empresa especialista en assegurances Assekuranz Hermann de Karlsruhe. Un client adaptat a la grandària de la seva pantalla garanteix una operació còmoda. La funció de telefonia és pràctica. Es poden realitzar i arxivar anomenades directament des del sistema de CRM. "Aquestes funcions no sols són molt útils, sinó que ofereixen també un rendiment clarament elevat" afegeix Bertrand, tot un amant de les BlackBerry.

També el fabricant de refrescos de culte Almdudler aposta per les solucions mòbils de CAS genesisWorld. Els empleats de vendes externes estan equipats amb tauletes i sempre tenen accés a totes les informacions importants dels clients gràcies a l'app de CAS genesisWorld. Ja sigui durant una visita a un client en una cabanya d'esquí o en un berenador a l'estiu, la fitxa de client virtual acompanya als seus empleats a tots costats. En aquest sentit, i amb solo pressionar un botó, es poden transferir a la central o processar directament noves comandes o acords. "Els nostres socis comercials no cessen de mostrar-se impressionats d'aquest servei tan sol·lícit", comenta Sabine Steindl, directora de projecte en Almdudler.

Variant 2: Tenir sota control les dades mòbils amb el navegador
Administrar dades de CRM de manera senzilla

Per la segona variant es va decidir Gerd Simon de ToolBox Solution GmbH. Aquesta empresa de Stuttgart comercialitza programari per a una clientela internacional. "Fa poc vaig estar de viatge de negocis a Espanya", compte, a tall d'exemple, Gerd Simon de Toolbox, "vaig poder iniciar sessió en la web de CAS genesisWorld amb el mòbil d'empresa i el PC de l'hotel a través d'un navegador estàndard, de manera que vaig poder preparar-me per a la cita de negocis sobre el terreny. Això hauria estat completament impossible fa un parell d'anys", reconeix aquest gerent d'empresa. Es beneficia de l'avantatge de poder accedir a les informacions importants a través del navegador i del que es denomina un client web.

Variant 3: Transferència de dades fora de línia per a l'ús extern
No tots els ordinadors portàtils disposen de connexió a internet durant els desplaçaments de treball. Malgrat això, vostè pot evitar volums duplicats de dades tal com ho demostra l'exemple de l'empresa Paradigma Energie- und Umwelttechnik GmbH & Co. KG de Karlsbad. Per a reforçar la col·laboració entre el personal de vendes externes i la central, l'empresa aposta perquè totes les dades estiguin disponibles en els ordinadors portàtils del personal de vendes externes, també fora de línia. "Els nostres responsables de zona donen assistència en tot el país a més de 800 socis comercials i tenen la possibilitat de replicar les dades en l'ordinador portàtil", explica Jörg Münchinger de Paradigma. "Els nostres empleats treballen sobre el terreny, de manera autònoma, sense connexió a internet." Després de l'ús extern transmeten les dades modificades des de l'ordinador portàtil a la central de CAS genesisWorld. La unificació de dades es produeix de diferents maneres, per WLAN, GSM i GRPS o en el lloc de treball a través d'una estació basi, connexió per cable, infrarojos o Bluetooth.

Necessites més informació?